هالو

سینه ستبر کردم، خوب ؟
سخنی نو گفتم،  از این اراجیفاتت ؟
باب دندونش شدم، دیگه چی ؟
پاپی جونش شدم، محتاج و مدیونش شدم. بسه دیگه، گل بیگیر اون گاله را.
اما چه میشود کرد که دل زن مانند ماهی لیز و سرنده است. آره راست میگی. ولی در کل یه چی بگو، بگنجد.
{زد زیر خنده**، بعد، رو به من کرد و با غیظ غلیظ گفت: } سفیل!، اون الان مال منه. توی‌ه پاپتی لایقش نبودی. من باب دندونش شدم، من پاپی جونش شدم، عشق تو همان بهتر در پستوی خیالت گرد و خاک بخورد. شب بخیر هالو.

**نحوه خندیدن : ابروها را بالا داد و چشمانش را بست. لبانش را اطراف دندانش حلقه کرد. تا انتها دهانش را باز کرد و از ته گلو هارهار تیرتیر خندید.

نمیدانم کِی و کجا بود، که شخص مجهولی آمد و درگوشم گفت:

هر رفتنی، رسیدن نیست    لیک برای رسیدن باید رفت
هر رسیدنی، وصال نیست    لیک گَهی، فراق به ز وصال

آن شب از لحاظ روحی شکننده، خشک و فرتوت بودم. رخت‌هامو کندم. حموم آب سرد رفتم. توی وان به زوار کاشی های مرمری حموم خیره، و تو افکار منقطع و ویرانه خودم غرق بودم. اومدم و لخت، ولو شدم روی تخت.

از آن شب، سرخورده و بیچاره        به دنبال عشقم و دنیایی آواره
دیدی که چطور دوست، دشمن؟    خنجر میکشد از پشت برمن؟
نمیشد باورم، این اولین یار        به این آسان پر زند از یاد و دیدار

آخرین یادداشت یک روانی، قبل از نفس آخر.

.

مشترک دائم فید وبلاگ شوید.

اگر مایل هستید، میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید : Balatarin Friendfeed Twitthis

6 Responses to “هالو”


  1. 1 masoudccna مه 11, 2009 در 12:12 ق.ظ.

    پس از مدت ها مطلبی عنوان شد که میشه بهش گفت
    به به

  2. 2 پلنگ خان صورتی دامَت برکاته مه 11, 2009 در 3:00 ب.ظ.

    من چرا نمی‌تونم اون‌چه رو که درباره‌ی این پست توی فکرمه بنویسم؟ تو چی‌کار کردی که مغزم تعطیل شد رضا؟
    =====
    پلنگ خان واله ما بی تقصیریم. عوامل بیگانه شاید؟

  3. 3 پلنگ خان صورتی دامَت برکاته مه 12, 2009 در 12:51 ق.ظ.

    می‌دونی می‌خوام چی‌کار کنم؟ تصمیم گرفتم تموم وبلاگت رو از اول تا این‌جا بخونم که بیش‌تر بشناسمت. گمونم کمی وقت ببره ولی می‌ارزه. می‌ارزه. می‌ارزه.

    • 4 رضا.ب مه 12, 2009 در 10:56 ق.ظ.

      تصمیمی که من نسبت به افزونی شناخت ازت داشتم دقیقا همین بود.
      در ضمن زیاد هم وقتی ازت نمیگیره. چون هم این وبلاگ عمری نداره و هم من کم پستم کلا. و اینکه وبلاگهای قبلیمم فیلتر شدند.

  4. 5 Alireza مه 13, 2009 در 12:37 ق.ظ.

    خودمونیم شما هم قوه ی تخیلی قوی ای داریا ! قدرشو بدون .
    ====
    شما لطف داری علیرضا خان.

  5. 6 neghin مه 13, 2009 در 6:25 ب.ظ.

    wow اين چي بود …. به به به … رضا جان عالي بود … واقعا حرف نداشت …. خيلي خوشم امد … دستت درد نكنه …. 🙂
    =====
    مرسی که خوندی نگین عزیز. لطف داری.


پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,108 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


