گذار از «نوشتن»

حدود یک ماهی میشه که کلا حضور شفافم در نت خیلی کمرنگ شده. دلایل متعدد دال بر این موضوع هست. شاید علت اصلی که در این مدت در نت خیلی بی بخار و کمتر ظاهر شدم، واکنشم نسبت به حوادث تاثیرگذار اخیر و گذار خودم از «نوشتن» بود. چندین مطالب درفت شده که با خودسانسوری همراه بودند را منتشر نکردم و چندین داستان کوتاه و حکایتی که نوشتم و شعری که در سه صفحه پی دی افش کردم حتی.
اما، قصد کردم که از این شاخه هنر(ادبیات) به کل بیام بیرون و دورش را یه خط بزرگ قرمز بکشم که دیگه این علاقه شدید منجر به بازگشت و بدبختی دوباره ام نشه. البته، نوشتن و نویسندگی خیلی در من حالتهای عجیب و جالبی ایجاد کرد و چیزهای مفیدی هم آموختم که هرانسانی در سنین من باید بداند و استفاده کند. باید بداند ادبیات ایران چقدر مایه افتخار است و باید در رشد و بالندگی این تک بوته سبز از هنر و فرهنگ ایران زمین نقش داشته باشد. باید بداند چه برسر فرهنگ ادبی کشور آمده که حتی با خودسانسوری نویسندگان برجسته توانایی انتشار آثار خود را ندارد. باید بداند صادق هدایت که بود. باید بداند … افراطی که من در سعی نوشتن به کار بردم باعث شد از آن ور بوم بیافتم و به نوعی سرخورده شوم. برای همین تصمیم به گذار از نوشتن گرفتم. البته همواره دوست دارم این حس در من جاری باشد ولی نه به عنوان هدف.

پی نوشت: عکس زیر از صفحه ترندهای گودرمه که به نوعی اثبات کننده مطالب بالاست.
https://i0.wp.com/img.piqlet.com/capture1.jpg

توجه : مطلب بعدی » بهترینهای موزیک سال 87″ (از نظر شخصی) است. اگر تمایل دارید این مطلب را از دست ندهید مشترک فید شوید.

2 Responses to “گذار از «نوشتن»”


  1. 1 masoudccna ژوئیه 14, 2009 در 1:54 ب.ظ.

    دیگه چه کار می شه کرد، امتحانات است و آدم نمی تونه برسه به کارهای مورد علاقش
    303 سابسکریب یه کم زیاد نیست :-؟؟
    ان شالله همگان مشکلاتشان تمام شود
    ============
    رضا.ب: به امتحانات مربوط نمیشه. خوب من همه ی اینها را که نمیخونم و در ضمن بیشترشون وبلاگند که یا کم فعالیتند و یا حجم مطالب کوتاهی دارند. ایشالا.


  1. 1 یاد قدیما، یاد شاعریم! « رضا.ب 2 دنبالک در اکتبر 27, 2009 در 9:55 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,120 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


