بازی وبلاگی: چهار وبلاگ محبوبتان!

همیشه دنبال وبلاگهایی میگردم که باب میلم منویسند، وبلاگهایی که مثل من فکر نمیکنند، وبلاگهایی که زیبا مینویسند، وبلاگهایی که آنقدر ارزش خواندن دارند که یک کتاب. همیشه به لینکهای دوستان در گوشه موشه های وبلاگهایی که خیلی دوستشون دارم سرک میکشیم تا بلکی یه وبلاگ تازه، یه انرژی ناشناخته دوباره کشف کنم به گودرم اضافه کنم و منتظر انتشار مطلب جدیدش بشم. میدونم که این حس من تقریبا توی خون اکثر وبلاگنویسها هست.
هدفم از بیان این مطلب دعوت از هر وبلاگنویسی که این مطلب را میخواند به نام بردن چهار وبلاگی که عاشقانه دوست دارد و همیشه میخواندش. شاید این را بازی وبلاگی بشود گفت، شاید نه. و شاید قبلا این حرکت در گوشه ای دیگر در جای دیگر این وبلاگستان پهناور انجام شده(که حتما شده) اما همیشه تازگی دارد و ارزشمند است.
میدانم چهار تا خیلی کم است. من خودم بیش از دویست وبلاگ را دنبال میکنم و همه اشونم دوست داشتم که توی گودرم سابشون کردم. اما با زور و فشار میشود چهار تایش را جدا کرد.

چهار وبلاگهایی که همیشه دوست دارم بخوانمشان(بدون ترتیب): سه روز پیشلنگ درازیه وجب خاک اینترنتیه مهندس خسته

هر وبلاگنویسی که این مطلب را میخواند در صورت تمایل این لیست چهار وبلاگ محبوبش را در وبلاگش منتشر کند تا دیگران هم با وبلاگهای خوب دیگر آشنایی پیدا کنند و در کامنتدونی یا با لینک به این پست در وبلاگشون (که پینگ بشه) من را مطلع کنند و در پایین همین پست لینک میدهم. درضمن همه هم دعوتند و نخواستم نامی بیارم ترسیدم اسمی از قلم بیافته.

مشارکت کنندگان در بازی:

هدی از وبلاگ «روزنوشت های یک دختر نسبتا خوشبخت» (+)
خانوم یه نقطه ای از وبلاگ «خانوم یه نقطه ای» (+)
مسعود از وبلاگ «نوشته های بی پایان» (+)
آزاده از وبلاگ » دل نوشته های دینه» (+)

11 Responses to “بازی وبلاگی: چهار وبلاگ محبوبتان!”


  1. 1 HoDa ژوئیه 18, 2009 در 3:28 ب.ظ.

    می نویسم… سر فرصت 🙂

  2. 3 Azadeh ژوئیه 19, 2009 در 7:39 ب.ظ.

    من در وبلاگ شما نه سر پیازم نه ته پیاز اما منم با اجاره شمامی نویسم!

  3. 5 shyshy ژوئیه 19, 2009 در 8:19 ب.ظ.

    بازي جالبيه ولي خيلي سخته انگار كه شما بگي بين 10 تا از بچه هات 4 تاش رو انتخاب كن 😀

    • 6 رضا.ب ژوئیه 19, 2009 در 8:21 ب.ظ.

      اصلا جالبیش در همینه که بیتونی از میون این همه وبلاگی که روزانه میخونی، چهارتاشو جدا کنی. من به شخصه برای خودمم سخت بود.

  4. 7 neghin ژوئیه 20, 2009 در 1:22 ق.ظ.

    بازيه جالبيه .. اگه بتونم حتما شركت مي كنم …
    راستي معذرت كه كم مي يام … اين هفته هم تموم بشه .. فكر كنم .. راحت بشم 🙂


  1. 1 خوکی یا خرکی؟ مسئله این است! « روزنوشت های یک دختر نسبتاً خوشبخت دنبالک در ژوئیه 19, 2009 در 9:11 ق.ظ.
  2. 2 چهار وبلاگ محبوب من « نوشته های بی پایان دنبالک در ژوئیه 22, 2009 در 2:46 ب.ظ.
  3. 3 بازی وبلاگی: تاپ تن فیلم‌تان « رضا.ب 2 دنبالک در اوت 13, 2009 در 12:08 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,120 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


