تایپ ده انگشتی

تایپ سریع(ده انگشتی) یکی از مواردیه که به من خیلی کمک کرده در تسریع کارهام با کام. چه فارسی، چه انگلیسی فرقی نداره. ولی چون از اول عادتم فینگلیش بوده تایپ انگلیشم بهتره. به اکثر دوستای نزدیکم بارها توصیه کردم که این کارو انجام بدند. بعضیاشون کردند و خیلی هم حال کردند ولی بعضیا هم نه.

اما غرضم اینه که شمایی که وبلاگنویسی و شمایی که زیاد توی فرفر و فیسبوک و توییتر میخوای فعالیت کنی، حواست باشه که اکثر غریب به اتفاق ملت که توییتهای زیاد در روز دارند سرعت تایپشون بسیار بالاست. یعنی اینطور نیست که فک کنی طرف یه دقیقه برای توییت نوشتنش وخ میگذاره. نه، کمتر از سی ثانیه. که با احتساب چار تا پنج کاراکتر در ثانیه جور در میاد. حالا حسابشو بکن اگر بخوای مثلا در هر ثانیه با تایپ دو انگشتی پرغلط که هی بخوای سرتو بندازی رو کیبورد دوباره بلند کنی مانیتور را ببینی که درست تایپ کردی چقدر یه توییت نوشتن طول میکشه. مطمئنا بالای یه دقیقه. حالا فرض کن تو روز میخوای سی تا توییت کنی. با احتساب حداقل ها چیزی نزدیک به یک ربع، شخصی که سرعتش بالاتره در وقت صرفه جویی کرده. حالا این فقط مربوط میشه به توییت. برای وبلاگنویسی، برنامه نویسی و صدها تا موردی که هرکس مقتضای کارش هست.
خلاصه، میخوام بگم سرعت تایپ خیلی میتونه توی تسریع کارها موثر باشه. الان باور کنید من این پست را کمتر از هفت دقیقه نوشتم.

اما، اونایی که مجاب شدند و میخواند بدونند راهش چیه، خدمتتون عرض کنم بهترین راه استفاده از یه نرم افزار آموزشیه. تا از بیس کار درست یاد بگیرید. و بعدشم که یاد گرفتید به مدت شش ماه هر دو شب یک بار به مدت بیست دقیقه تمرینهای تقویت سرعت موجود در نرم افزار را استفاده کنید. میتونید سرچ کنید و یه نرم افزار خوب پیدا کنید. من خودم با این کار کردم. شاید به درد شما هم خورد.

.

در صورت تمایل مشترک فید وبلاگ شوید…

3 Responses to “تایپ ده انگشتی”


  1. 2 .:HoDa:. اوت 16, 2009 در 8:48 ق.ظ.

    وای چه خووووووووب!!
    نرم افزارش مفید هم بوده حالا؟
    من برم دانلود کنم
    =====
    رضا.ب: برای من مفید بود. برای شما هم احتمالا هست دیگه. 🙂


  1. 1 بازی وبلاگی: تایپیست کیه؟ « رضا.ب 2 دنبالک در اوت 27, 2009 در 4:01 ب.ظ.

پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,156 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


