روزنوشت[بازی وبلاگی، اپرا، روز وبلاگ]

در مورد عنوان پست: مطالبی که تحت این عنوان منتشر میشوند به طور خاص در مورد این وبلاگ، صرفا ذکر عنوان محتویات روزنوشتم به ترتیب است. پس اگر کسی موضوعی را هم نام را علایقش ندید، به راحتی فید بعد را دنبال میکند و اگر موضوع خاصی بود فقط به پاراگراف مرتبط رجوع میکند.

* از بازی وبلاگی قبل هیچ بازتابی ندیدم و کسی شرکت نکرد. اصلا مارو به چه بازی وبلاگی گذاشتن. 😦

* اپرا ده، خیلی خوب شده. فقط دو مشکل برای من داشت. مشکل فونت فارسیش، و یکی مفهوم نبودن کاراکترها برای بابیلون. این دو مشکل عمده من از اپراست. وگرنه بقیه مواردش که برایم خیلی دلپسند بود. و تصمیم گرفتم در کنار فایرفاکس از اپرا هم به نسبت برابر استفاده کنم. (و این هم فقط به علت اکستنشن های اف افه)

* روز جهانی وبلاگ، بازتابهای زیادی تو وبلاگستان داشت. بزرگانی که این مراسم را برگزار کردند خوب میدادند که این کار به کیفیت وبنوشته های فارسی کمک زیادی میکند. خودِ من تو این چند روز در ساب اسکریپتهام تغییرات افزایشی زیادی داشتم. چون میدیم وبلاگهایی که میخونمشون و مورد علاقه ام هستند وبلاگهایی را معرفی کردند. پس ممکن است من هم دوست داشته باشم. بنابراین حداقل برای یه ماه دنبال کننده این نویسنده های گمنام خواهم بود.

پ.ن: تصمیم دارم از این جور سبک پستهایی که بیشتر در وبلاگهای روزنوشت پیدا میشند بیشتر بنویسم. که البته مسئولیت این جور مطالب به گردن سرویس وبلاگی نیست بلکه چند سالیست بر گردن تنومند توییتر و انواع اقسام سرویسهای ریز و درشت دیگر میکروبلاگینگ افتاده. اما به دلیل محدودیتهای همچون عدم خوانده شدن و طبیعتا ندیدن بازتاب مخاطب و همچنین محدودیت در تعداد کاراکتر در وبلاگم  مینویسم.

2 Responses to “روزنوشت[بازی وبلاگی، اپرا، روز وبلاگ]”


  1. 1 masoudccna سپتامبر 2, 2009 در 1:48 ب.ظ.

    سلام
    در مورد قسمت بازی باید بگم که دوست داشتم شرکت کنم ولی چون سرعتم به 40 نرسید صرف نظر کردم از اینکه هنر نمایی کنم

    در مورد اوپرا و اف اف هم که خودتان هر چه بود گفتین ولی جای آی ای خالیه این وسط، به اون هم سر بزنید،

    روز جهانی وبلاگ و وبلاگ نویسی را به همه وبلاگ نویسان، وبلاگ دوستان، وبلاگ مداران، وبلاگ مندان تبریک می کم
    ======
    رضا.ب: مهم نبود. شرکت میکردی.

  2. 2 علیرضا سپتامبر 4, 2009 در 11:02 ب.ظ.

    * آخه اطلاع رسانی ضعیف بود برای بازی وبلاگی که راه انداختی ، اتفاقا بازی وبلاگی جالبی هم هست و من حتما در اون شرکت میکنم . البته اگر همون موقع چند وبلاگنویس رو دعوت میکردی و بهشون اطلاع میدادی مطمئن باش میگرفت ! 😉

    * تنها مزیت اپرا 10 به نظر من تربویی هست که داره 😀

    —–
    وبلاگ جالبی داری انصافا ، خوراک خورت شدیم جانم !
    ========
    رضا.ب: خوشحال میشم شرکت کنی. وقت برای انجام این مسابقه همواره باز است. ممنون از لطفت


پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,156 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


