دیکشنری افرنگ

اخیرا یکی از دوستان خوبم، نسخه جدید نرم افزار دیکشنری خودش به نام «افرنگ» را منتشر کرده است. این دیکشنری رایگان و متن باز را به شما پیشنهاد میکنم که در لینوکس و یا ویندوز استفاده کنید. این دیکشنری خوب دارای یک دیتابیس یازده هزار لغتیست که علاوه بر آن چهار دیتابیس لغت دیگر میتوانید اضافه کنید و بهره ببرید.

https://i0.wp.com/img2.pict.com/ce/bb/6e/1574027/0/untitled.jpg

صفحه پروژه (دولوپر: محمدعلی جعفری)

دانلود نسخه ویندوز

دیتابیسها: 12 3 4

Share

3 Responses to “دیکشنری افرنگ”


  1. 1 masoudccna سپتامبر 5, 2009 در 11:23 ب.ظ.

    نمی دونم می تونه جای بابیلون را بگیره یا نه ولی چیزی که مهمه اپن سورس بودن این نرم افزاره
    حتما تست خواهم کرد
    =====
    رضا.ب: آره تستش کن. اگه ایرادی هم دیدی ریپورت بده به خود ممد

  2. 2 ایمان سپتامبر 7, 2009 در 12:24 ق.ظ.

    از طرف من به دوستت سلام برسون و از این کار با ارزشی که انجام داده تشکر کن. من همیشه حامی و طرفدار نرم افزارهای آزاد بوده و هستم.
    البته هنوز تستش نکردم چون یه کم حجمش بالا بود. اما سر فرصت حتمن تست میکنم.
    =====
    رضا.ب: حجم زیادش به خاطر اینه که یه سری فایلهای مرتبط با کی دی ای را به این اضافه شده.

  3. 3 ARviN سپتامبر 7, 2009 در 4:55 ق.ظ.

    سلام آقا رضا
    هرچي از وبت بگم كمه
    من كه مشتريت شدم منظورم مشتري فيدت
    مي خواستم ازت اجازه بگيرم تا لينكت كنم (كه لينك كردم)
    قربونت
    باي
    ======
    رضا.ب: شرمنده میکنی….


پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,108 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


