روزنوشت[تاخیر پستی، آلبوم ToyZ، سریال BigBang Theory]

  • تاخیر بلند انکارناپذیری در راستای عرضه مطالب دارم. البته علتش برمیگرده به عدم دارا بودن ترافیک نِت کافی و شافی. و همین چند روز که نت نبود اینقدر اعتیاد در تک تک سلولهام نسبت به نت زیاد بوده که باعث بشه دوری از نت به منزله سلام بدون خدافظی بشه برام. البته الان را که مثلا با سال پیش قیاس میکنم، تفاوتهای فاحشی میبینم. آخر، قبلا و یکسال پیش اعتیادم به نت شدیدتر از این حرفها بود. به طوری که دوری از نت در حکم سلول انفرادی و سیاه چال بود برام. یعنی فرافکرانه من اعتیاد داشتم. به طوریکه از تجدید دوباره آن خاطرات مور مور میشم.
  • آقا، من نمیدونم چرا ملت نمیان تو وبلاگ از آلبومهای خیلی قشنگی که میشنوفند و خوششون میاد تعریف کنند و با باقیه شیر کنند تا همه با هم حال کنیم خب. درسته، شاید ذائقه یه عده نسبت به شما کند، مسخره و جواد باشه. اما دلیل نمیشه که بقیه را آگاه نکرد. اصلا یه وخ دیدی که کل ملت هم که وبلاگتا میخونند از این یاروهِ خوششون اومد. غرضم اینه که آلبوم Cinema Biz.ar.re که یه گروه جوان پنج نفرند را دانلود کن و حالشو ببر. سبکشم پاپ-راکه. اسم آلبومشم ToyZ ه. و االخصوص شنفتن ترکهای Touching And Kissing، Depper And Deper، My Obsession و Out Of Love به صورت اکیدوار پیشنهاد میکنم دانلود کنید(دانلود مستقیم کل آلبوم).
  • فیلمهای توپ تابستونی که چند وخته تموم شده، و الان باید منتظر بود کیفیت خوب این فیلمها بیاد رو نت و دانلودش کنیم. البته فیلمهای عمده تابستونی الان با کیفیت dvdrip یا bdrip اومدند و میشه دانلود کرد. اما یه چند تایی اون آخرا موندن که در این چند روز به مرور میاند. فعلا که قصدم اینه که سریال The Big Bang Theory را ببینمش. چون هم کمدیه و هم اینکه اپیزوداش کوتاه و 20 دقیقه ایه. مال CBS ه. و کلی تعاریف و صوبت و حرف حدیث مبتی بر بمب خنده و انفجار خلاقیت بودن ازش شنیدم. و ترغیب شدم به جای اینکه بشینم امثال فیلمهای چون 40 Years Old Vir.gin و American Highschool را ببینم. یه سریال کوتاه که هر اپیزود در روز کفایت میکنه را ببینم.

17 پاسخ to “روزنوشت[تاخیر پستی، آلبوم ToyZ، سریال BigBang Theory]”


  1. 1 .:HoDa:. اکتبر 6, 2009 در 10:43 ق.ظ.

    من اینجا کامنت نذاشته بودم؟!!! :O
    به خدا گذاشته بودم!!!!!

    • 2 رضا.ب اکتبر 6, 2009 در 10:48 ق.ظ.

      یعنی چه؟ نه والا من که الان اینا دیدم. چیز دیگه ای نبوده… ؟

      • 3 .:HoDa:. اکتبر 6, 2009 در 1:24 ب.ظ.

        یه چیزی درباره اینکه لینک دانلود اون آلبومه رو هم کاش میذاشتی و این صحبت ها!!

      • 4 رضا.ب اکتبر 6, 2009 در 1:45 ب.ظ.

        سَبک روزنوشتیم اینطوریه که در کمترین زمان ممکن، این گونه پستهام پابلیش بشه. برای همین از کارهای زاید مث لینک دانلود(تو متن پست گذاشتمش 🙂 ) و گذاشتن عکس و اِل و بِل خودما جدا کردم در این گونه پستهام. در واقع مخاطبم را فردی با علایق و در سطح خودم دیدم. مثل خودت که در سطح خودت(اشاره به موارد روزانه زندگی من جمله سریال خورگی و زندگی زنانه) مینویسی چون اصولا روزنویسی همینا میطلبه.

  2. 5 tvshows ژوئیه 15, 2016 در 6:15 ق.ظ.

    you’re actually a excellent webmaster. The web
    site loading pace is amazing. It kind of feels that you are doing any distinctive trick.

    In addition, The contents are masterwork. you’ve performed a excellent task
    on this subject!


  1. 1 leather satchel men دنبالک در ژانویه 21, 2022 در 10:39 ق.ظ.
  2. 2 who sells hatsan air rifles in springfield mo دنبالک در ژانویه 21, 2022 در 3:55 ب.ظ.
  3. 3 betsey johnson sequin wallet دنبالک در ژانویه 22, 2022 در 1:03 ق.ظ.
  4. 4 la Swiss Watches دنبالک در ژانویه 22, 2022 در 10:40 ق.ظ.
  5. 5 zte computer دنبالک در ژانویه 23, 2022 در 5:38 ق.ظ.
  6. 6 mitutoyo 12 digital caliper دنبالک در ژانویه 23, 2022 در 8:33 ب.ظ.
  7. 7 Small Monogram Matelassé Leather Wallet On Chain دنبالک در ژانویه 24, 2022 در 12:26 ق.ظ.
  8. 8 generac electric start pressure washer دنبالک در ژانویه 24, 2022 در 2:49 ق.ظ.
  9. 9 tapparelle elettriche senza fili دنبالک در ژانویه 24, 2022 در 11:31 ب.ظ.
  10. 10 small saffiano leather wallet prada دنبالک در ژانویه 25, 2022 در 6:59 ق.ظ.
  11. 11 ego st1501 s string trimmer دنبالک در ژانویه 25, 2022 در 10:26 ب.ظ.
  12. 12 electriq tv sky remote Code دنبالک در ژانویه 29, 2022 در 3:29 ق.ظ.

بیان دیدگاه




مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 15٬648 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید