پ.ن

پ.ن 1: وبلاگنویس چرا مینویسد؟ مینویسد چون از نوشتن لذت میبرد. چرا لذت میبرد؟ چون خوانده میشود. وبلاگنویسی که با فیدبک کمی روبروست و آمار روزانه اش از انگشتان دستش تجاوز نمیکند و حتی از اونایی که فیدشو میخونند بازخوردی نمیبینه باعث میشه انگیزه اش در نوشتن تحلیل بره. فاصله های پستهاش روز به روز زیادتر بشه. کیفیت پست جدیدش از قبلی ضعیف تر و در کل وبلاگش کم ارزش میشه. هم برای خودش هم برای خوانندگانش.

پ.ن 2: یکسری وبلاگهایی را میشناسم که در عین خوب نوشتن و تلاش زیاد، برای مدت زیادی گمنام ماندند. آنها هم مث این پست من بارها یه خوانندگانشان ذکر کردند که علت کاهش انگیزه در پست دادن مرتب و بامحتوا، عدم دریافت مکفی فیدبک از طرف خوانندگان بوده.

مشترک فید وبلاگ شوید…

6 Responses to “پ.ن”


  1. 1 محمد نوامبر 20, 2009 در 7:57 ب.ظ.

    الان کلا وبلاگها افت داشتن، همه جاییه

  2. 3 Masoud Kholghi نوامبر 21, 2009 در 1:49 ق.ظ.

    ما آخر نفهمیدیم این پ.ن پش نوشته یا پی نوشت ولی هر جی که هست، جای یه پست و مطلب توش خالیه

    وبلاگ من خیلی وقته که حتی یه پست هم توش نیومده، جالبه آمارش از مرز 10 هزار تا گذشت. ولی بازم وسوسه نشدم که ادامه بدم وبلاگ نویسی را، شاید به همون دلیلی که خودت گفتی

    ممکنه تو این پست چیزی دستگیرم نشده باشه، باعث ناراحتیم شد، ممنونم

  3. 5 .:HoDa:. نوامبر 21, 2009 در 9:41 ق.ظ.

    موافقم!
    خيلي موافقم!
    ولي من خودم وقتي مي بينم توي يه برهه اي از زمان بازخوردها نسبت به نوشته هام کم شده، مي فهمم خيلي افت کردم
    واسه همين سعي مي کنم کيفيت نوشته هام رو بالا ببرم… و تجربه بهم ثابت کرده خواننده هام منتظرن بعد از اون افت با يه نوشته خوب برگردم تا توي نشون دادن عکس العمل، جبران کنن!

  4. 6 Ãmir نوامبر 29, 2009 در 5:03 ق.ظ.

    نمی دونم فقط من اینجوری حس میکنم یا عمومیه…ولی از بعد از انتخابات و اون بگیرو ببندهای اینترنت و سرعتشو و… تعداد خواننده ها نصف شده.
    اگر سیاسی بنویسی البته قضیه فرق میکنه.


پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,108 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


