روزنوشت[اسکار 82ام، زامبی‌لند]

خب، اسکار 2010 به تاریخ این پست یک روز دیگست. نامزدها را هم که دیگه میدونین.گفته میشه اسکار امسال ممکنه متفاوت باشه و همه را مث سال پیش شکه کنه. البته گفته باشم گرفتن حداقل دو جایزه‌ی بهترین کارگردانی و جلوه‌های ویژه، متعلق به اوتاره. دیگه زمان پیش‌بینی کردن گذشته که قبلا در اینجا قبل از اعلام نامزدین یه پیش‌بینی‌هایی کرده بودم.  در هر رو برای دسترسی به اسکار: کانال‌ ABC که برا آمریکاست و رایت مراسم رو داره و تو ایران بهش دسترسی نداریم که هیچ. چندین کانال دیگه مستقیم پخش میکنن که یا کارتی‌ان یا دسترسی بهشون نیست. میمونه چند تا کانال رایگان مث کانال «امید ایران»(نادر رفیعی)ٰٰ[در نبود طپش]، Fox Movies و غیره که با تبلیغات زیادی همراهند. راه آخر برای دیدن لایوِ‌ مراسم اینرنتی‌ه. که ‌AP مث سال پیش پخش میکنه. اینجا هم پخش میکنه. جاهای دیگه هم لایو پخش میشه حتما که بگردین پیدا میکنین. اما چون مراسم فرش‌قرمز دو و نیمه شبه و تازه ساعت پنج برنامه اصلی شروع میشه و تو ایران هم روز تعطیل نیست، ممکنه دیدن لایوِ مراسم از دست بدن. که در اینصورت می‌بایست اسکارو دانلودش کرد. حالا یا از تورنت یا از فروم‌ها مث اینجا یا اونجا. راه ضعیف‌تر دنبال کردن مراسم از سایتهای فتونیوز هستش. مث سِلِب‌فای خودمون(که مث باقی مراسم صفحه جداگانه داره برای اسکار). یا سایتهای بعضا پولی مث wireImage یا سایتهای مشابه دیگه. راه دیگه‌ام رفتن به سایتهای خبریه دیگه. که آی‌ام‌دی‌بی و این سایته توصیه میشه. در ضمن کلیپ‌های هاتِ مراسم اسکار را میشه از یوتیوب هم گرفت.

چند روز پیش فیلم زامبی‌لند رو دیدم. فیلمی که برخلاف اسم ظاهریش، ارزش دیدن دارد چون در ژانر وحشت حقیقتا سخت میشود جاش کرد. و به ظاهر تناقض زیبای ژانر وحشت و کمدی، فیلمی خوش‌ساختی را از آب در آورده. اینارو گفتم که اگه اهلش هستین برین و فیلمو بگیرین و ببینین.
داشتم به این فکر میکردم که چه جالب میشد مث دستورالعمل این پسره تو فیلم، زندگیمون رو مدیریت کنیم. قضیه از این قراره که آمریکارو زامبی‌ها گرفتند و چندتایی درست و سالم باقی موندن که اونم به دلیل رعایت یک‌سری قوانین‌ه که کمک به زنده بودنشون میکنه. بر اساس این ایده‌ی جالب میشه، براساس نوع زندگی خاصمون، یک‌سری قوانین برای خودمون سِت کنیم و پای‌بند باشیم تا در این کوره‌راه زندگی بتونیم زندگی کنیم. این حرف منو وقتی کامل میفهمین که فیلمو دیده باشین.

مشترک فید وبلاگ شوید…

8 Responses to “روزنوشت[اسکار 82ام، زامبی‌لند]”


  1. 1 Lady HoDa مارس 7, 2010 در 11:30 ق.ظ.

    من که میذارم صبح میام دانلودش می کنم
    بدون تبلیغات، با کیفیت عالی 😉

  2. 3 Masoud Kholghi مارس 7, 2010 در 12:44 ب.ظ.

    من که واقعا نمی دونم حالا این اسکار را به هر کی و هر فیلمی و …. بدهند چه سودی برا ما داره آخه؟

    • 4 رضا.ب مارس 7, 2010 در 1:18 ب.ظ.

      خب ببین، اصولا تو موارد «تفریحی» کسی دنبال سود خاصی نیست. صرفا لذت بردن قضیه‌ست. که هر کی علاقشو دنبال میکنه. برای سینما دوستان هم خب اسکار بزرگترین مراسمه دیگه و طبیعتا پرهیجان‌ترین. در واقع سودِ تفریحات، لذت‌شونه.

  3. 5 قهوه و سیگار مارس 7, 2010 در 11:06 ب.ظ.

    فقط مثل پارسال نشه که گند زدن به حدسیات ما!

  4. 6 زن ذليل آوریل 18, 2010 در 2:22 ب.ظ.

    يك شعر اسكاري دارم كه دوست دارم نظرتون رو بدونم راجع بش

    • 7 زن ذليل آوریل 19, 2010 در 7:08 ق.ظ.

      ممنون از وقتي كه گذاشتي. من از دنبال كردن نظرات وبلاگهاي معتبر با اينجا آشنا شدم. برام جالب بود كه با همه مخالف بودي. باز هم ممنون كه براي اين پست تنها كامنت مخالف رو گذاشتي

      • 8 رضا.ب آوریل 19, 2010 در 11:11 ق.ظ.

        یعنی چی؟ کجا مخالف بودم/کجا نظر شما مخالف بود؟. من همیشه نظر خودما میگم. حالا اگر همه هم یه حرفی خلاف اونو بزنم. البته نمیگم پافشاری میکنم رو نظرم و عوضش نمیکنم. ولی حداقل سعی میکنم ثبات عقیدتی داشته باشم.


پاسخی بگذارید

مشترک فید شوید !

RSS گودر

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.

توییتر

خطا: توییتر پاسخ نداد. خواهشمندیم چند دقیقه صبر کنید و این صفحه را بازآوری نمایید.

بالاترین امتیازها

آمار

  • 14,108 hits

لایک‌خور فید فیدبرنریم

به 1 مشترک دیگر بپیوندید


